Навесні 2021 року в соціальних мережах почали обговорювати нові антистрес-іграшки "просте ямочко" і "поп-аут". Це дитяча розвага, яка прийшла на зміну Хвилястим і Спінерам і стала неймовірно модною в Тіктоці.
Що таке Simple Dimple
Simple Dimple (або Simpl Dimpl) - це силіконова іграшка з декількома опукло-увігнутими частинами. Антистресовий ефект досягається багаторазовим натисканням на ці ямочки.
Спочатку Simple Dimple була суто дитячою розвагою. З його допомогою можна, наприклад, розвивати дрібну моторику рук. Перші іграшки такого роду з’явилися ще в 2019 році. Але справжнім хітом вони стали лише на початку 2021 року.
Прості ямочки мають різноманітні форми та розміри. Візуально вони схожі на форми для льоду. Вони часто виготовляються у вигляді брелока або футляра для телефону.
Що таке Pop It і в чому різниця між Simple Dimple
Pop It функціонально схожий на Simple Dimple. Але у іграшки є одна важлива відмінність. Поп - це антистрес, в якому всі ямочки або бульбашки однакового розміру.
Найчастіше Pop-It є великим, круглим або квадратним. У ньому близько 30 бульбашок, тоді як у простій ямочці може бути від двох до п’яти.
Певним чином, цей антистресовий стан нагадує обгортання бульбашками.
Вже кілька десятиліть вона радує і дітей, і дорослих. Але на відміну від цієї стрічки, Simple Dimple багаторазовий. Після натискання на всі ямочки іграшку можна перевернути, і процес почнеться спочатку.
Поп Він також виготовлений із силікону. І його основна функція - заспокоювати нерви. Мабуть, тому дитячі іграшки стали настільки популярними серед дорослих.
Simpl Dimpl та Pop-It на TikTok
У березні-квітні 2021 року жарти про ці іграшки розпочались у Tiktok та інших соціальних мережах. Дорослі дізналися про існування Simple Dimple і Pop It і були в жаху від того, що вони більше не розуміють мови молодих.
Для більшості людей поп-блюд нагадує форму для льоду. Тому в Tiktok це порівняння часто відтворюється.
Поки що іграшки не надходили на російський ринок у великих масштабах. Їх можна замовити з кількох основних ринків. Але різноманітність асортименту все ще пригнічує. Тому люди почали робити власні іграшки та демонструвати процес на відео.
Ажіотаж навколо простих ямочок і поп-музики можна порівняти з популярністю блешні в 2017-му. Потім прядильні іграшки повністю опанували світ, вони продавались у кожному магазині і стали предметом жартів та мемів.